سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

***KHALVATESHAB***


ساعت 8:3 صبح شنبه 87/5/5

سلام به هرکی.الان یه چند روزی که نزدیکه به ماه برسه از قضیه ی مشهد گذشته.خلاصه بعد از جریانات مشهد اومدیم خونه.چیز قابل گفتنی نیست که بگم.ولی این چند چیز قابل گفتن زیاد.بیشتر باید درکش کنی.

چند روز پیش بابام منو دعوت به همکاری در باغ کرد.آخه این اواخر گفتیم چیکار کنیم چیکار نکنیم گفتیم یه باغ بزنیم همینطوری.بعدشم زدیم.به همین سادگی.خلاصه اولین روز که من به بابام کمک کردم فقط به آب دادن بوته ها و درختها گذشت.

ولی روز بعدی مشغول دیوارچینی بودیم.اونم با این هوای گرم و شرجی شمال.دستم که با جابجا کردن بلوک و اینجور چیزا همسفر

خسرو شکیبایی شد.خدا بیامرزتش.شکیبایی رو می گم.این چند روزم به اصرار مادرم قرار شد طبقه ی بالای خونمونو نقاشی کنیم.واسه همین بعد از رفتن مستاجرمون(چه مستاجرای خوبی بودن) شروع کردیم وسایلو جمع کردن.دیگه به جز دوتا یخچالو یه میز تی وی و مبلامون همه چیزو آوردیم طبقه ی پایین.این جا بود که رحمت فرستادم به دستام که گفتم که همسفر شکیبایی شده بودن.خداروشکر کار جمع کردن اثاث تموم شد.نقاشام همین امروز صبح که منم دارم این متنو می نویسم اومدنو مشغولیدن.

(مشغول شدن)


¤ نویسنده: Hamed

یاران همراه ( )

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 
 Atom 

:: بازدید امروز ::
8
:: بازدید دیروز ::
0
:: کل بازدیدها ::
15779
بیگاری - ***KHALVATESHAB***

ابتدا نیت کنید


سپس برای شادی روح حضرت حافظ یک صلوات بفرستید

.::.حالا کلید فال را فشار دهید.::.

برای گرفتن فال خود اینجا را کلیک کنید
دریافت کد فال حافظ برای وبلاگ



:: درباره من ::

***KHALVATESHAB***


:: لینک به وبلاگ ::

***KHALVATESHAB***

::پیوندهای روزانه ::

:: آرشیو ::

خط نوشته ها

:: لینک دوستان من::

کمال
ناگفته های من و تو
عادل

::وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

:: خبرنامه وبلاگ ::